| Інфармуем, што рашэнне Камісіі Мінтранса аб кватаванні на другі квартал 2021 года не прымалася па дазволах:
"двухбаковыя і транзітныя" Рэспублікі Польшча на міжнародныя перавозкі грузаў аўтамабільным транспартам;
Расійскай Федэрацыі на міжнародныя перавозкі грузаў аўтамабільным транспартам» в/з трэціх краін "катэгорыі" акрамя перавозак у/з Аўстрыі, Бельгіі, Германіі, Італіі, Францыі, Польшчы, Нідэрландаў і Чэхіі» (3-я катэгорыя).
Названыя дазволу выдаюцца ў парадку, вызначаным пратаколам камісіі ад 06.01.2021.
У сувязі з тым, што дазволы Расійскай Федэрацыі «у/з трэціх краін» катэгорыі «акрамя перавозак у/з Аўстрыі, Бельгіі, Германіі, Італіі, Францыі, Польшчы, Нідэрландаў і Чэхіі» (3-я катэгорыя) ўзору 2021 года паступілі ў Транспартную інспекцыю на першае паўгоддзе 2021 года не ў поўным аб'ёме, названыя дазволы будуць выдавацца з 18.01.2021 толькі па квотах, устаноўленым загадам Мінтранса Рэспублікі Беларусь.
Аб пачатку выдачы названых дазволе ў працэнтных адносінах да колькасці аўтамабільных транспартных сродкаў будзе паведамлена дадаткова.
З 01.01.2021 г.
З 01.01.2021 г. індывідуальныя прадпрымальнікі, а так жа юрыдычныя асобы, якія выконваюць міжнародныя аўтамабільныя перавозкі грузаў для ўласных патрэб, пры падачы заявы на выдачу дазволу прадастаўляюць даведку аб выручцы ад дзейнасці па міжнароднай перавозцы грузаў, якая змяшчае даныя за студзень-снежань 2020 года.
Пры непрадстаўленні даведкі аб выручцы ад дзейнасці па міжнароднай перавозцы грузаў названым суб'ектам гаспадарання дазволу выдавацца не будуць (п. 6 інструкцыі аб парадку размеркавання, выдачы і выкарыстання дазволаў ад 30.11.2018 № 28).
Увага! У выпадку не паступлення поўнай аплаты дзяржаўнай пошліны за выдачу дазволу ЕКМТ і не атрымання дазволу ЕКМТ да 19.01.2021 г. уключна, не атрыманыя дазволы, будуць размеркаваны сярод аўтамабільных перавозчыкаў, заявы якіх, пададзеныя ў адпаведнасці з пунктам 33 сапраўднай інструкцыі, не задаволеныя ў поўным аб'ёме. (п. 43 інструкцыі аб парадку размеркавання, выдачы і выкарыстання дазволаў ад 30.11.2018 № 28).
Аб прадстаўленні справаздачы 4-тр (Міжнародныя) (Мінтранс)
Юрыдычныя асобы, якія ажыццяўляюць міжнародныя аўтамабільныя перавозкі, у адпаведнасці з пастановай Нацыянальнага статыстычнага камітэта Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2016 № 156 «Аб зацвярджэнні формы дзяржаўнай статыстычнай справаздачнасцi 4-тр (Міжнародныя) (Мінтранс) «Справаздача аб міжнародных аўтамабільных перавозках» і ўказанняў па яе запаўненні », абавязаны прадаставіць Справаздачу аб міжнародных аўтамабільных перавозках форма 4-тр (Міжнародныя) (Мінтранс)
(Далей - Справаздача 4-тр) на 25 дзень пасля справаздачнага перыяду дзяржаўнай установе «Транспартная інспекцыя Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь ».
Падрабязная iнфармацыя па дадзенай спасылцы.
З 09.07.2020г. Транспартная інспекцыя перайшла на разлікова-касавае абслугоўванне ў ААТ «АСБ Беларусбанк».
Увазе перавозчыкаў! З 09.07.2020г. Транспартная інспекцыя перайшла на разлікова-касавае абслугоўванне ў ААТ «АСБ Беларусбанк» г. Мінск, BIC AKBBBY2X.
Адкрыты бюджэтны рахунак BY71 AKBB 3642 9000 0807 0000 0000 для прыёму плацяжоў за выкананне (аказанне) дзяржаўнай установай "Транспартная інспекцыя Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь" работ (паслуг) на дагаворнай аснове (за фармуляры, карткі лічбавага тахографа, МСВТС, абследаванне сэрвісных майстэрняў і іншыя паслугі).
Рэквізіты для аплаты за дазволы можна паглядзець па дадзенай спасылцы.
Прыняць да ведама, што да 01 жніўня 2020 г. дзейнічае пераходны перыяд, на працягу якога будуць дзейнічаць рахункі ў ААТ «АСБ Беларусбанк» і ААТ «БПС-Сбербанк».
Просім ўлічыць дадзеную інфармацыю ў працы.
01.07.2020 ўступае ў сілу пастанова Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь ад 16.06.2020 №34 «Аб увядзеннi ў 2020 годзе часовых абмежаванняў нагрузак на восі транспартных сродкаў, самаходных машын".
Пастанова апублікавана на нацыянальным прававым Інтэрнэт-партале Рэспублікі Беларусь (www.pravo.by) 26.06.2020, 8/35524.
Тэкст пастановы можна паглядзець па дадзенай спасылцы.
|
Архіў звестак***
У цэнтры ўвагі |
29 студзеня аб некаторых пытаннях кантрольнай дзейнасці Транспартнай інспекцыі
У сувязі з паступаючымі ў Міністэрства транспарту і камунікацый і Транспартную інспекцыю зваротамі перавозчыкаў аб растлумачэнні парадку ажыццяўлення Транспартнай інспекцыяй кантрольных мерапрыемстваў паведамляем.
Транспартная інспекцыя ажыццяўляе кантроль за выкананнем заканадаўства ў галіне транспартнай дзейнасці вытворцамі транспартных работ і паслуг пры арганізацыі перавозак аўтамабільным транспартам у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 16 кастрычніка 2009 г. № 510 "Аб удасканаленні кантрольнай (нагляднай) дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь".
Асноўнымі формамі кантролю Транспартнай інспекцыі з'яўляюцца правядзенне выбарачных (пазапланавых) праверак і мерапрыемстваў тэхнічнага (тэхналагічнага, праверачным).
Выбарачныя праверкі праводзяцца ў адпаведнасці з зацверджаным Камітэтам дзяржаўнага кантролю планам выбарачных праверак, які складаецца на кожнае паўгоддзе.
Пазапланавыя праверкі ў цяперашні час праводзяцца, як правіла, па даручэннях органаў крымінальнага пераследу па ўзбуджаных крымінальных справах па фактах дарожна-транспартных здарэнняў.
Пры правядзенні праверак вывучаюцца пытанні выканання заканадаўства ў галіне транспартнай дзейнасці вытворцамі транспартных работ і паслуг пры арганізацыі перавозак аўтамабільным транспартам.
Мерапрыемствы тэхнічнага (тэхналагічнага, праверачным) характару, праводзяцца транспартнай інспекцыяй на падставе пастановы Савета Міністраў № 1105 ад 30 лістапада 2012 г. "Аб зацвярджэнні пераліку мерапрыемстваў тэхнічнага (тэхналагічнага, праверачным) характару" і пастановы Міністэрства транспарту і камунікацый № 2 ад 6 лютага 2014 г. «Аб зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку правядзення транспартнай інспекцыяй Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь мерапрыемстваў тэхнічнага (тэхналагічнага, праверачным) характару».
Мерапрыемствы праводзяцца транспартнай інспекцыяй на любых участках аўтамабільных дарог, вуліц населеных пунктаў, не аднесеных ва ўстаноўленым парадку да аўтамабільных дарог, дзе не забаронены прыпынак (стаянка) транспартных сродкаў, не часцей за адзін раз у дзень у дачыненні да транспартнага сродку ў асобным месцы кантролю.
Месцы кантролю вызначаюцца ўпаўнаважанымі службовымі асобамі Транспартнай інспекцыі зыходзячы з ускладзеных на транспартную інспекцыю задач, у тым ліку пры разглядзе зваротаў, якія паступаюць, а таксама зыходзячы з неабходнасці забеспячэння бяспечнага выканання перавозак у месцах канцэнтрацыі транспартных і пасажырскіх патокаў, на аўтавакзалах, аўтастанцыях і інш.
У выпадку выяўлення пры правядзенні кантрольных мерапрыемстваў парушэнняў, якія цягнуць адміністрацыйную адказнасць, у дачыненні да вінаватых асоб вядзецца адміністрацыйны працэс.
Работнікі Транспартнай інспекцыі ў адпаведнасці з артыкулам 3.30 Працэсуальна-выканаўчага кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адміністрацыйных правапарушэннях (ПВКаАП) упаўнаважаны весці адміністрацыйны працэс па наступных артыкулах Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адміністрацыйных правапарушэннях:
Частка 1 артыкула 11.65, часткі 1 і 1-1 артыкула 12.7, артыкулы 15.1, 15.2, 15.4, 15.50, 17.9, 18.2, часткі 2 - 4 артыкула 18.5, артыкул 18.9, часткі 6 і 8 артыкула 18.12, часткі 5 і 12 артыкула 18.14 (у частцы парушэння асобай, якая кіравала транспартным сродкам, правілаў перавозкі пасажыраў або грузаў), артыкулы 18.20, 18.22, 18.24 - 18.26, 18.29 - 18.33, 18.35, 18.42, 18.43, артыкулы 23.1 - 23.5, 23.89, 23.16, 24.4 - 24.6
У выпадку нязгоды з вынесенай пастановай па справе аб адміністрацыйным правапарушэнні яна можа быць абскарджана ў парадку, устаноўленым кіраўнікамі 7, 12 ПВКаАП:
не ўступіла ў сілу пастанова – у Транспартную інспекцыю;
ўступіла ў сілу пастанова – у суд ці пракуратуру.
Увазе мижнародных кіроўцаў ! У пачатку чэрвеня ўступіла ў сілу пастанова ўрада №311 ад 25 мая 2020 года "Аб прымяненні навігацыйных прылад (пломбаў)». Цяпер адсочваць перамяшчэнне транспартных сродкаў па тэрыторыі Беларусі можна ў рэжыме рэальнага часу. Згодна з нарматыўна-прававым актам, Транспартная інспекцыя працуе ў звязку з прадстаўніком нацыянальнага аператара на беларуска-расійскім участку дзяржаўнай мяжы і спыняе велікагрузы, якія апасля на наяўнасць парушэнняў правярае аператар. У парадку ажыццяўлення дзяржаўнага кантролю з прымяненнем мер прафілактычнага і папераджальнага характару звяртаем ўвагу перавозчыкаў на прыведзеныя ніжэй факты. Аналізуючы вынікі кантрольных мерапрыемстваў і матэрыялаў адміністрацыйных спраў, Транспартная інспекцыя ўгледжвае, што ў цяперашні час нядобрасумленныя суб'екты гаспадарання распаўсюджваюць сярод аўтамабільных перавозчыкаў і дыспетчараў таксі ануляваную прававую інфармацыю пра новы фармат аказання пасажырам паслуг па перавозцы, заснаваны на дамове арэнды транспартнага сродку з экіпажам. Праследуючы карыслівыя мэты, нядобрасумленныя суб'екты гаспадарання для матывацыі перавозчыкаў і дыспетчараў таксі да масавага пераходу на аказанне паслуг па дамове арэнды транспартнага сродку з экіпажам ўводзяць апошніх у зман, ілжыва паказваючы, што ім з гэтага часу не патрабуецца выконваць заканадаўства ў галіне транспартнай дзейнасці (г.зн. праходзіць дзяржтэхагляд, мець таксометр, страхоўкі на транспартны сродак і пасажыраў і г.д.). Паддаўшыся спакусе па мінімізацыі выдаткаў за кошт бяспекі дарожнага руху і будучы перакананымі ў праваце ідэі дамовы арэнды транспартнага сродку з экіпажам, некаторыя перавозчыкі перасталі выконваць нормы заканадаўства ў галіне транспартнай дзейнасці.
|
Архіў звестак
| |