The access keys for this page are:

Additional accessibility information for w3.ibm.com can be found on the w3 Accessibility Statement page.

Start of masthead

IBM LogoДомой
Транспартная інспекцыя Міністэрства транспарту і камунікацый РБ
220088 Беларусь Мiнск Смaленская 15
Обновите браузер --This Web page is best used in a modern browser. Since your browser, please upgrade your web browser at the ISSI site.

Updated on 14 March 2022

 
Версія для слабавідушчых · Асноўны дызайн

Інфармацыя упраўлення кантролю бяспекі на чыгуначным транспарце

Рэжым працы: з 8.30-17.30, абед: 13.00-14.00 Выхадныя: субота, нядзеля. т.8 (017) 294-35-89


Бяспека транспартнай дзейнасці - стан транспартнай дзейнасці, пры якім забяспечана мінімальная верагоднасць узнікнення небяспекі для жыцця, здароўя і маёмасці грамадзян Рэспублікі Беларусь, замежных грамадзян і асоб без грамадзянства (далей - фізічныя асобы), маёмасці юрыдычных асоб Рэспублікі Беларусь, замежных і міжнародных юрыдычных асобаў ( арганізацый, якія не з'яўляюцца юрыдычнымі асобамі) (далей - юрыдычныя асобы), Рэспублікі Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінак, замежных дзяржаў, а таксама для навакольнага асяроддзя.
(Раздзел 1 Закона Рэспублікі Беларусь ад 1998/05/05 г. № 140-З «Аб асновах транспартнай дзейнасці»)

Бяспека руху і эксплуатацыі чыгуначнага транспарту - стан абароненасці працэсу руху транспартных сродкаў чыгуначнага транспарту і інфраструктуры чыгуначнага транспарту агульнага карыстання (далей - інфраструктура), а таксама чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання, пры якіх адсутнічае недапушчальная рызыка ўзнікнення транспартных здарэнняў і іх наступстваў, якія цягнуць за сабой прычыненне шкоды жыццю і здароўю грамадзян, навакольнаму асяроддзі, маёмасці юрыдычных і фізічных асоб.
(раздзел 1 Закона Рэспублікі Беларусь ад 1999/01/06 г. № 237-З «Аб чыгуначным транспарце»)

Кантрольная дзейнасць на чыгуначным транспарце

.З 10 верасня па 9 кастрычніка 2018 года на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 16.10.2009 № 510 "Аб удасканаленні кантрольнай (нагляднай) дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь, у мэтах аператыўнай ацэнкі стану бяспекі транспартнай дзейнасці на прадпрыемствах і ў арганізацыях - уладальніках і карыстачах чыгуначных шляхоу несупольнага карыстання, а таксама своечасовасці і якасці якія праводзяцца структурнымі падраздзяленнямі Беларускай чыгункі ў рамках пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30.11.201 2 № 1105 «Аб зацвярджэнні пераліку мерапрыемстваў тэхнічнага (тэхналагічнага, праверачнага) характару» квартальных камісійных аглядаў чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання і прымаемых мер па выніках аглядаў, Транспартнай інспекцыяй праведзены маніторынг стану бяспекі ў 106 арганізацыях. Правядзенне маніторынгу ажыццяўлялася ў цесным узаемадзеянні з датычнымі структурнымі падраздзяленнямі Беларускай чыгункі.
Вынікі маніторынгу паказалі, што фактычны стан чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання і лакаматываў, а таксама меры, якія прымаюцца уладальнікамі шляхоў па іх утрыманні, у цэлым адпавядаюць патрабаванням нарматыўных прававых актаў Рэспублікі Беларусь, лакальных нарматыўных дакументаў Беларускай чыгункі і забяспечваюць бяспечныя ўмовы эксплуатацыі.
Найбольш высокі ўзровень стану бяспекі транспартнай дзейнасці і вядзення службовай дакументацыі ў ТДА «Трыяда-К», РУП «Беларуснафта - Магілёўаблнафтапрадукт», ААТ «БМЗ», ААТ «Брэсцкі лікёра-гарэлачны завод« Белалка », ААТ« Гомельбудматэрыялы ».
Разам з тым, у шэрагу арганізацый выяўлены парушэнні (недахопы), што пагражаюць бяспецы руху і ў першую чаргу ў ААТ «БелАЗ УКХ« БЕЛАЗ-Холдынг ", ААТ" Клімавіцкі КХП "ААТ" Беларускі цэментны завод », ААТ Віцебскія дываны, СП« Гарызонт »,« Баранавіцкі камбінат жалезабетонных канструкцый »ААТ« Крычаўцэментнашыфер », ААТ« Лідахлебапрадукт », КУП« Слонімскі драбільна-сартавальны завод »і інш.
Для значнай колькасці ўладальнікаў і карыстальнікаў шляхоў несупольнага карыстання найбольш характэрнымі парушэннямі (недахопамі) з'явіліся:
- неадпаведнасць тэхнічных пашпартоў і інструкцый па абслугоўванні і арганізацыі руху на чыгуначным шляху несупольнага карыстання патрабаванням нарматыўных дакументаў, несвоечасовае ўнясенне карэктыў у названыя дакументы;
- адсутнасць актаў абследавання ўмоў працы чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання пры заключэнні з арганізацыямі чыгуначнага транспарту дагавораў на эксплуатацыю шляху альбо падачу і ўборку вагонаў;
- невыкананне патрабаванняў ТКП 543-2014 «Чыгуначныя пераезды. Правілы праектавання, устройства і эксплуатацыі» па абсталяванні тэхналагічных праездаў праз шляхі несупольнага карыстання;
- неадпаведнасць патрабаванням нарматыўных актаў парадку ўліку, захоўвання і выдачы тармазных чаравікоў, знаходжанне ў эксплуатацыі няспраўных і пашкоджаных чаравікоў;
- адсутнасць знакаў «Асцярожна! Негабарытных месца »і папераджальнай афарбоўкі негабарытных месцаў;
- несвоечасовае ці не поўнае ліквідацыя парушэнняў (недахопаў) адзначаных у актах квартальных (пазапланавых) камісійных аглядаў чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання службовымі асобамі Беларускай чыгункі.
З 106 падпаушых пад маніторынг прадпрыемстваў на 29 ці 27% маюцца шляхi, закрытыя па ініцыятыве службовых асоб Беларускай чыгункі для эксплуатацыі ў сувязі з неадпаведнасцю патрабаванням бяспекі цалкам, а таксама закрытыя ўчасткі шляху і стрэлочные пераклады.
Па выніках маніторынгу ў адрас уладальнікаў і карыстальнікаў чыгуначных шляхоў несупольнага карыстання накіраваны 93 рэкамендацыі па ліквідацыі выяўленых парушэнняў (недахопаў). Паўната і якасць іх ліквідацыі будуць правераны Транспартнай інспекцыяй падчас кантрольных мерапрыемстваў.




2019 год

Terms of use